LOGOWANIE
Nie posiadasz konta? Zarejestruj się »
Użytkownik lub E-mail
Hasło

O FORUM DYSKUSYJNYM GOFIN-u

ogólnie korzyści z rejestracji uwagi, informacje dodatkowe informacje o zmianach pytanie do administratora
INFORMACJE O ZMIANACH NA FORUM
28-10-2004 r.
  • Uruchomienie nowej strony Forum Dyskusyjnego z dostępem dla wszystkich zainteresowanych, bez konieczności logowania się. [regulamin - wersja 28.10.2004 r.]

03-01-2005 r.

Zmiana wyglądu strony głównej forum:

  • usunięto tabelę z najczęściej czytanymi tematami (tematy te dostępne są po kliknięciu w link "pokaż najczęściej czytane tematy forum"),

  • wydłużono listę tematów na pierwszej stronie, obecnie na stronie głównej wyświetlane jest 40 ostatnio dodanych tematów.

15-01-2005 r.
  • Zwiększenie ilości znaków możliwych do wprowadzenia w polach treść tematu i treść komentarza.

03-02-2005 r.
  • Wprowadzenie możliwości rejestracji i logowania, a wraz z nimi dodatkowe opcje dla zalogowanych (patrz korzyści z rejestracji). [regulamin - wersja obowiązująca do dnia 26-04-2006 r.]

  • Dodanie nowego odnośnika w menu głównym "o Forum", który kieruje do strony zawierającej ogólne informacje o zawartości, korzystaniu, zmianach na stronach Forum. Ze strony tej można także przesłać zapytanie do administratora Forum.

07-02-2006 r.
  • Wprowadzenie klasyfikacji zadawanych pytań na podstawie zdefiniowanych działów tematycznych.

13-02-2006 r.
  • Zwiększenie ilości znaków możliwych do wprowadzenia w polach pytanie i odpowiedź z 750 do 1000 znaków.

17-02-2006 r.
  • Wprowadzenie nowego układu menu, pozwalającego wykorzystać nowe funkcje Forum Dyskusyjnego. Przez początkowy okres wszystkie linki menu będą prezentowane jednocześnie.

06-03-2006 r.
  • Wprowadzenie możliwości określenia strony głównej Forum Dyskusyjnego dla użytkowników zarejestrowanych.

11-04-2006 r.
  • Wprowadzenie rozwijanego menu, w którym linki dostępne są po najechaniu kursorem myszy na odpowiednią pozycję.

  • W związku z sugestiami użytkowników Forum Dyskusyjnego wprowadzono:

    • podział listy wyników wyszukiwania na dwie części: "tematy z komentarzami" i "tematy bez komentarzy"; tematy bez komentarzy pojawiać się będą na końcu listy.

    • możliwość określenia liczby dni, po których tematy bez komentarzy nie będą pojawiały się w listach tematów; opcja dostępna jest tylko dla użytkowników zalogowanych w menu "moje ustawienia"

      blokowanie tematów bez komentarzy



    • wyróżnianie tematów obserwowanych przez zalogowanego użytkownika. Na liście tematów, przy temacie obserwowanym pojawi się symbol temat obserwowany. Wyróżnienie widoczne jest po zalogowaniu.

27-04-2006 r.

16-06-2006 r.
  • W związku z licznymi sugestiami użytkowników Forum Dyskusyjnego wprowadzono możliwość określania podstawowych informacji charakteryzujących Forumowicza (zakładka Moje konto -> moje ustawienia). Opcja dostępna jest wyłącznie dla użytkowników zalogowanych. Szczegółowe informacje o Forumowiczach wyświetlane są w zakładce: O forum -> o Forumowiczach.

01-09-2006 r.
  • Z bazy Forum usunięto tematy (wraz z komentarzami) starsze niż rok. Ponadto, Forum podzielone zostało na dwie części. Pierwsza - bieżąca, na którą składają się tematy i komentarze dodane w ciągu ostatnich 30 dni oraz druga - archiwalna, na którą składają się pozostałe tematy i komentarze, nie starsze jednak niż 12 miesięcy (baza aktualizowana jest co 3 miesiące). Do bazy tematów archiwalnych nie można dodawać komentarzy.

30-10-2006 r.
  • Wprowadzono nowy dział "Pogaduchy", do którego można dodawać tematy niezwiązane z dyskusją merytoryczną, dowcipy, itp. Tematy dodane do działu Pogaduchy nie będą widoczne w liście tematów znajdującej się na stronie głównej - dostęp do działu poprzez kliknięcie "Podział działowy >>> Pogaduchy" (przejdź do działu Pogaduchy).

    UWAGA: do działu zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu Forum Dyskusyjnego".

31-01-2007 r.

28-02-2007 r.
  • Wprowadzenie zmian w regulaminie forum dyskusyjnego (pkt 1 oraz 2c-j regulaminu).

02-03-2007 r.

04-04-2007 r.
  • Ze względu na bardzo dużą ilość dodawanych postów, bazę archiwum forum ograniczono do 6 miesięcy (poprzednio 12 miesięcy). Uwaga: usunięte tematy z archiwum forum są jednocześnie usuwane z listy tematów "obserwowanych".

  • Wprowadzenie zmian w regulaminie forum dyskusyjnego - pkt 5 regulaminu.
    [regulamin - wersja obowiązująca do dnia 15.02.2009 r. ]


10-05-2007 r.
  • W oknie logowania dodano opcję "zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło".


29-09-2008 r.
  • Rejestracja użytkownika - wprowadzono dodatkowe pole obowiązkowe - e-mail, na który zostanie wysłany link z prośbą o potwierdzenie.

  • Autor tematu otrzymał możliwość ograniczenia grona forumowiczów biorących udział w dyskusji tylko do użytkowników zalogowanych.


16-02-2009 r.

23-07-2009 r.
  • "Moje konto - Moje ustawienia" - dodanie możliwości określenia działów, które mają zostać uwzględnione na liście tematów po zalogowaniu.


29-09-2009 r.
  • Wprowadzenie rejestracji adresów IP forumowiczów.


01-09-2010 r.
  • Wprowadzenie menu nawigacyjnego "Aktualnie jesteś".


21-12-2010 r.
  • Wprowadzenie zmian w Regulaminie Forum; dodano podpunkt wprowadzający możliwość stosowania mechanizmów obsługi Forum, które będą dbały o zgodność treści z postanowieniami Regulaminu (pkt 3b); wprowadzono zmiany porządkowe. [regulamin - wersja obowiązująca do 21.01.2013 r.]


04-01-2013 r.
  • Zwiększenie ilości tematów obserwowanych.


21-01-2013 r.

27-12-2013 r.

30-09-2015 r.

03-03-2016 r.
  1. Dodano możliwość wyszukiwania w tematach lub komentarzach własnych.
    Funkcja ta dostępna jest tylko dla zalogowanych Użytkowników Forum Dyskusyjnego.


Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych
na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Sklep internetowy - sklep.gofin.pl

Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o., ul. Owocowa 8, 66-400 Gorzów Wlkp., tel. 95 720 85 40, faks 95 720 85 60