ARCHIWALNY TEMAT FORUM

Problem z JPK 2.0

Czy Wy też macie jakieś problemy z aplikacją JPK 2.0 ze strony MF? Od rana z tym walczę, przeinstalowałem już aplikację, wyłączyłem antywirusa i nadal nie mogę wysłać plików. Przy wysyłce postęp zatrzymuje się na 60-70% i wyskakuje komunikat "Wysłanie zaszyfrowanych plików nie powiodło się. Sprawdź status przetwarzania dokumentu w zakładce historii wysyłek". Próbuję odświeżyć ale wrzuca mi ten plik do zakładki "Procesy wysyłki zakończone niepowodzeniem" i tyle w temacie. W historii mam ten plik ale bez żadnego statusu przetwarzania. Jeszcze w piątek wysyłałem wszystko bezproblemowo a dzisiaj leży, wyglądami to na na problem z aplikacją bo nic nie zmieniałem u siebie. Czy ktoś mógłby mi to sprawdzić u siebie?
Też tak mam.
Nie idzie ani przez Klienta 2,0 ani wysyłane bezpośrednio z Symfonii.
Przechodzą tylko małe e-deklaracje ale UPO brak, od rana wisi komunikat 302.
A dzwoniłem koło 11 do KIS to twierdzili, że nie było żadnych zgłoszeń i mam napisać maila na helpdesk jpk. Póki co bez odzewu.
Tu to samo, po instalacji nowej wersji oprogramowania.
Mam ten sam problem
Mam ten sam problem
Ten sam problem pisałem w oddzielnym temacie.
Napisałam na helpdesk jpk. Może coś odpowiedzą albo coś zrobią. Jeszcze 6 marca było dobrze bo wysyłałam plik JPK VAT.
Czy komuś dzisiaj udało się przesłać jpk przez klienta 2,0?
Dalej to samo co wczoraj
Coś robią, bo się nie ładuje nawet do 65%. Może do 25-tego będzie działać
Zadzwoniłam na KIS i tam powiedzieli, że jest problem po ich stronie po nowej aktualizacji. Problem zgłosili ale nie wiedzą kiedy bedzie usunięty.
Też mam ten problem i napisałam maila. Może coś odpiszą.
Też posłałam maila do działu technicznego do mf gov
Już działa. Właśnie wysłałam
Właśnie dostałam maila z jpk helpdesk:
Dzień dobry,
W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że problem został rozwiązany- prosimy o zaktualizowanie aplikacji i ponowne zlecenie wysyłki.
W przypadku dalszych problemów prosimy o ponowny kontakt oraz dołączenie pełnego i aktualnego logu aplikacji Klient JPK 2.0.
Log dostępny jest domyślnie w lokalizacji C:\Users\xxx\JPK\logs\default.log, gdzie xxx jest nazwą użytkownika Windows.
Serdecznie przepraszamy za utrudnienia.

Prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji
Mi nadal nie działa przez program klient jpk 2.0
Wysłałam przed chwilą
poszło , kod 120
ale chwilę potrwała ta wysyłka jak nigdy przedtem
GosiaM. czy wysłałaś jako mała jednostka czy mikro. Mi dalej nie działa klient JPK 2.0
Ja również przed chwilą wysłałam. Kod 120.
Trzeba zrobić aktualizacje klient 2,0
Wysłało i po 3 godzinach przyszło wyczekane od 3 dni UPO :)
>19 a co to za różnica dla jpk-vat ?
zrób aktualizację
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.