LOGOWANIE
Nie posiadasz konta? Zarejestruj się »
Użytkownik lub E-mail
Hasło
POLECAMY »
Prenumerata 2015 »
Egzemplarz bezpłatny »
PKWiU ze stawkami VAT 2014 - Darmowy serwis »
Dyżury telefoniczne specjalistów »
www.sklep.gofin.pl
Wideoporady Ekspertów Gofinu
ARCHIWALNY TEMAT FORUM

PFRON

[754636]
~Karola72 | 2013-08-14 10:43:28 | 31.***.***.242
Muszę złożyć deklarację PFRON w imieniu klienta (DEK-I-0), nie mam jeszcze aktywnego konta w systemie e-pfron (zmiana biura rach.), czy mogę wysłać papierową wersję, ze swoim podpisem? Dziękuję za pomoc, bo jestem zielona w e-pfron i deklaracjach DEK-I-0

Komentarz 1:  *Krabs | 2013-08-14 11:05:03 | 83.***.***.113

Trochę skomplikowane - bo o ile wiem potrzebne sa upoważnienia, spróbuj zadzwonić do nich telefony na http://www.e-pfron.pl/

Komentarz 2:  ~Karola72 | 2013-08-14 11:10:17 | 31.***.***.242

Upoważnienie mam, dołączyć chcę do deklaracji, myślę, że powinno przejść (albo właściciel firmy sam podpisze). Byłabym Ci bardzo wdzięczna za wyjaśnienie- co i jak mam zrobić z tym systemem e-pfron, żebym mogła wysyłać deklaracje. Pismo anulujące poprzednie biuro rach. jako administratora zostało wysłane i nie wiem co dalej...

Komentarz 3:  *Krabs | 2013-08-14 11:23:12 | 83.***.***.113

Problem polega na tym że deklaracje składa się tylko elektronicznie, nie wiem jak potraktują złożenie w postaci papierowej - dzwoń do nich w tej sprawie, bo obecnie niezłożenie deklaracji może skończyc sie karą.
Twój klient jest zarejestrowany w PFRON ma kody i loginy użytkownika-administratora, tylko on może zgłosić nowego użytkownika (czyli ciebie)opis tego masz:
http://www.e-pfron.pl/epfronweb/sites/epfront/pierwsze_kroki/zgloszenie_administratora.html

GOFIN poleca praktyczny serwis internetowy www.KodeksCywilny.pl »
Powrót do tematów Forum

Zgłoś naruszenie regulaminu
Opcja pozwala na zgłoszenie administratorowi postu jako naruszający regulamin Forum. Opcja ta dostępna jest tylko dla zalogowanych Forumowiczów.